"Kto ma władzę nad słowami, ma władzę nad ludźmi. Bóg rzekł: “niech się stanie światło”, i stało się światło. Jest to biblijny opis władzy nad definicją. I faktu, że każdy, kto ma władzę nad słowem, nad definicją, ma również władzę nad rzeczami, nad ludźmi, ich sumieniami." red.Maciej Rybiński

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

SOŁTYS PANEM DOMU !

W zwiazku z komentarzem tej treści pod wpisem  "PRYWATA SOŁTYSA"  http://boruta-azamber.blogspot.com/2013/03/prywata-sotysa.html?showComment=1364904954325#c581974790558565048 

anonimowy "Bzdura bzdura bzdura...Pan Gut to społecznik i możecie mi wierzyc ze nie jednej osobie pomogł i wyciągnoł ręke w potrzebie...Nie wierze aby miał jakieś korzyści z wynajmu domu ludowego w Słomczynie..."
 jeszcze raz pragnę spytać ! Jeśli to rzeczywiście bzdura to czemu p.sołtys, Ksawery Gut nie chce udostępnić do wglądu stosownych faktur/dokumentów  ? Przeciez sam deklarował na  piśmie, że udostępni je każdemu kto tego sobie zażyczy. Ja zwracałem się do niego dwukrotnie. Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi, w związku z powyższym mam prawo sądzić, że doszło do przekrętu finansowego, czyli np. do osiągnięcia nieuprawnionych korzyści materialnych.


http://www.nadwisla.pl/index.php?pokaz=tekst&id=1602

 Kiedy patrzę na zdjęcie zamieszczone w artykule (sołtys Ksawery Gut -trzeci od lewej) to mam dziwne przekonanie, że w takim towarzystwie to każdy może czuć się bezpiecznie. :)
  Aczkolwiek nie sadzę aby poseł miał świadomość......pozwolę sobie nie kończyć tego zdania !
   A czy nie jest zastanawiające zachowanie  UMiG-u w tej sprawie , (mimo, że udowodnione jest nielegalne pobieranie opłat za wynajem Domu Ludowego przez sołtysa wsi Słomczyn, Ksawerego Guta), czemu to UMiG nie wystapił o zwrot tych kwot ? Baaardzo dziwne.  

   Ćwierkają jaskółki, że p.Gut przymierza się w przyszłości do stanowiska wiceburmistrza/burmistrza w naszej gminie !? 
  Zawsze to lepiej niżby miał zostać gminnym skarbnikiem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz