"Kto ma władzę nad słowami, ma władzę nad ludźmi. Bóg rzekł: “niech się stanie światło”, i stało się światło. Jest to biblijny opis władzy nad definicją. I faktu, że każdy, kto ma władzę nad słowem, nad definicją, ma również władzę nad rzeczami, nad ludźmi, ich sumieniami." red.Maciej Rybiński

środa, 10 kwietnia 2013

STRACONA KASA! ciag dalszy.

Może zanim dowiemy się na czym ta strata polega, przypomnijmy sobie : http://boruta-azamber.blogspot.com/2013/02/stracona-kasa.html

   A dziś juz wiadomo kto ma taki gest. Kto nas naraża na (według mnie ) nieuzasadnione wydatki z kasy gminnej. Gminnej, czyli mojej, Twojej, naszej ! Taką informacje otrzymałem z UMiG.
   5600,OO ZŁ !!! Ja się pytam :- co za tę kasę radna Izabela Skonecka uzyskała ? Jaki pożytek z tej wydanej kasy gminnej , płynie dla mieszkańców ? Nieważe czy komunalnych, spółdzielczych , czy wspólnotowych.
Na ostatniej sesji p.radna Skonecka odsyłała mnie na leczenie. I bardzo słusznie ! Bo jak ja widzę taki bezsens działania , to faktycznie choruję. Czy lemingoza jest zaraźna ?
  Bardzo będę wdzięczny za wszelkie, nawet anonimowe komentarze na ten temat. No oczywiście nie nt. lemingozy :):):) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz